GENÅBNING AF MARINESTUEN

Så er det godt nyt til alle medlemmerne af Esbjerg Marineforening. Foreninger må genåbne den 21. maj, så vi åbner dørene igen lørdag den 22. maj kl. 9,30. Der er stadig et max antal på 50 personer indendørs som stiger til 100 personer fra 11. juni, og brug af masser af håndsprit.  Lørdag den 29. maj samles Landsbestyrelsen til møde i Esbjerg Marineforening, men da mødet om formiddagen er på 1. sal burde det ikke give anledning til problemer.

Samtidig er det besluttet at generalforsamlingen i år forsøgsvis bliver  fredag den 18. juni kl. 16,00, med efterfølgende spisning for de der tilmelder sig og betaler senest en uge før. Der er indkommet et forslag til evt. som opfordrer bestyrelsen til at åbne en dag mere om ugen. Det afprøver vi straks, så vi ud over lørdag også holder åben onsdag 10-13. Dagsorden er tidligere udsendt og kan ses på hjemmesiden.

Samtidig vil jeg meget gerne opfordre de ca. 65 medlemmer som stadig ikke har indbetalt kontingent til at få dette bragt i orden, da sidste frist er i dag fredag den 30. maj.

Jeg vil også takke de medlemmer som har indbetalt kontingent flere gangeDet luner alt sammen i en slunken kasse.

KONTINGENT PÅ DKK 500,- bedes indbetalt på flg.:

(Den Jyske Sparekasse)

Reg. og kontonummer: 0872 6581284789

Nogle har oplevet at når de betaler via netbank ændrer kontoen sig fra Den jyske sparekasse til Vestjyske bank, det skyldes de to banker er fusioneret.

John Koudal

Esbjerg Marineforening